ظرفیت پالایشگاه آبادان در ۲ سال گذشته!

این واحد صنعتی آمادگی دارد تا تبدیل شده و به یک پالایشگاه پیشرو با ظرفیت ۶۳۰ هزار بشکه در روز تا پایان سال ۱۴۰۴ برسد.

مدیرعامل پالایشگاه آبادان اعلام کرد که ظرفیت پالایش این پالایشگاه به ۵۰۰ هزار بشکه در روز افزایش یافته است. طی دو سال گذشته، با افزایش ۱۰۰ هزار بشکه نفت در روز، ظرفیت پالایشگاه از ۴۰۰ هزار بشکه به ۵۰۰ هزار بشکه در روز رسیده است.

او اعلام کرد که با توجه به تصویب بودجه سال ۱۴۰۳ برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای پالایشگاه آبادان، این واحد صنعتی آمادگی دارد تا تبدیل شده و به یک پالایشگاه پیشرو با ظرفیت ۶۳۰ هزار بشکه در روز تا پایان سال ۱۴۰۴ برسد. مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان بیان کرد که این پالایشگاه بزرگترین پالایشگاه کشور است و هدف آن تبدیل شدن به بزرگترین پالایشگاه منطقه است.

وی با اشاره به شعار “ما می‌توانیم”، تاکید کرد که این هدف با صرف کمترین هزینه و زمان ممکن قابل دستیابی است. همچنین، مدیرعامل توجه شرکت به مسئولیت اجتماعی و توسعه پیرامونی را نیز برجسته کرد و اعلام کرد که شرکت آمادگی دارد در پروژه مشترک با سازمان منطقه آزاد اروند و دانشگاه تهران همکاری کند. وی به همکاری‌های شرکت با عراق و تمایل شهروندان آن کشور برای ادامه تحصیل در ایران اشاره کرد و آماده‌سازی زمینه برای حضور آنها را یک ضرورت دانست.

منبع :
وب سایت خبری دنیای اقتصاد

خبرهای مشابه

دکمه بازگشت به بالا