طرح “عید تا عید” و شارژ شدن ۲۰ میلیون تومانی حساب برخی افراد

مبلغ کارت اعتباری ۲۰ میلیون تومانی در سایت عید تا عید

طرح “عید تا عید” وزارت صنعت، معدن و تجارت، با نمایشگاه بهاره عباس علی آبادی ادامه خواهد داشت. عباس علی آبادی، درباره این طرح اظهار داشت که با همکاری اصناف، خرید اعتباری برای مردم فراهم شده است تا بتوانند از این فرصت برای خرید کالاهای مورد نیاز خود بدون پرداخت هزینه بیشتر استفاده کنند.

او افزود: برخی از فروشندگان نیز برای پیوستن به طرح کارت اعتباری، در سایت “عید تا عید” ثبت نام کرده‌اند و در حال حاضر مبلغ کارت اعتباری ۲۰ میلیون تومان است و قصد داریم این مبلغ را افزایش دهیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: درباره کالاهای اساسی از جمله شکر، هماهنگی با وزارت جهاد کشاورزی صورت گرفته است و عرضه این کالاها در این نمایشگاه‌ها و میدان‌های شهرداری با قیمت مصوب انجام می‌شود.

عباس علی آبادی همچنین درباره نمایشگاه بهاره اظهار داشت: تلاش کردیم شرایطی را فراهم کنیم تا مردم امسال هم خرید مناسب‌تری داشته باشند و هم فروشندگان بهتر عمل کنند.

فروش اعتباری، مهمترین موضوعی است که امسال تحقق یافته است. مبلغ این اعتبار در حال حاضر ۲۰ میلیون تومان است، اما این رقم به نظر علی آبادی کافی نیست و او تلاش می‌کند این رقم را افزایش دهد.

منبع :
وب سایت خبرگزاری شهر خبر

خبرهای مشابه

دکمه بازگشت به بالا