پرداخت وام به رانندگان تاکسی آسیب دیده اجتماعی در سال ۱۴۰۳

تعدادی از رانندگانی که با مشکلات مالی روبرو بودند، توسط مددکاران پایگاه شناسایی شده و نیازهای آنها به صورت میدانی بررسی شده است.

به گزارش مشرق مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد که پایگاه خدمات اجتماعی ویژه‌ای با نام “تاکسیرانی” در سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران راه‌اندازی شده است. این پایگاه به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی رانندگان تاکسی آسیب‌دیده ایجاد شده است.

مدیرعامل اظهار داشت که از اردیبهشت ماه سال جاری، با توجه به حجم فعالیت بالای رانندگان تاکسی و مشکلات مالی و آسیب‌های اجتماعی که آنها با آن مواجه هستند، این پایگاه ویژه برای رانندگان تاکسی راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل گفت: تعدادی از رانندگانی که با مشکلات مالی روبرو بودند، توسط مددکاران پایگاه شناسایی شده و نیازهای آنها به صورت میدانی بررسی شده است. با همکاری مدیرعامل سازمان تاکسیرانی، برای ۲۰ راننده تاکسی آسیب‌دیده وام ویژه‌ای به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است

او افزود: در حال حاضر، سازمان تاکسیرانی با پایگاه خدمات اجتماعی مستقر در سازمان، در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی همکاری مناسبی دارد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به فعالیت مداوم رانندگان تاکسی در معابر شهری و تعامل آنها با افراد مختلف در جامعه، اعلام کرد که خدمات مشاوره و مددکاری به صورت رایگان برای رانندگان و خانواده‌هایشان در پایگاه اجتماعی مستقر در سازمان تاکسیرانی فراهم شده است.

منبع :
وب سایت خبری مشرق

خبرهای مشابه

دکمه بازگشت به بالا