صنعت پتروشیمی و کسب سود دهی بلند مدت و بهره وری بالاتر در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت ملی صنعت پتروشیمی اظهار داشت که ایفای نقش مسئولیت اجتماعی توسط شرکت‌های پتروشیمی علاوه بر ایجاد زمینه برای توسعه پایدار، منجر به سودآوری بلندمدت و افزایش بهره‌وری می‌شود.

او در نشست شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه مکران با تأکید بر این موضوع، به ایجاد ارزش مشترک بین جامعه و پتروشیمی به عنوان یکی از راهبردهای شرکت ملی صنایع پتروشیمی اشاره کرد. وی افزود که ایفای نقش مسئولیت اجتماعی، نه تنها هزینه شرکت‌های پتروشیمی را افزایش نمی‌دهد، بلکه زمینه را برای توسعه پایدار، سودآوری بلندمدت و افزایش بهره‌وری فراهم می‌کند.

وی تأکید کرد که مسئولیت‌های اجتماعی صنعت پتروشیمی به عنوان یک سرمایه‌گذاری سودآور و موفق محسوب می‌شود و در مناطقی که صنعت پتروشیمی در حال توسعه است، باید به همراه توسعه زیرساخت‌ها، به توسعه محیط‌ها و جوامع محلی نیز توجه شود. او با استناد به منویات مقام معظم رهبری، اظهار کرد که ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی توسط صنعت پتروشیمی، نشان‌دهنده توسعه متوازن و پایدار در کشور می‌باشد.

شاهمیرزایی تأکید کرد که در مناطقی که واحدهای صنعتی فعال هستند، اقدامات اجتماعی باید به گونه‌ای باشد که جامعه محلی از زیرساخت‌های چندگانه، خدمات بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی بهره‌مند شود و افراد آن جامعه احساس کنند که صنعت پتروشیمی متعلق به آنها است.

منبع :
وب سایت خبری دنیای اقتصاد

خبرهای مشابه

دکمه بازگشت به بالا