هدیه انتخاباتی ۲۰ گیگابایتی اینترنت دولت به مردم

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات اعلام کرد که یک بسته رایگان هدیه ۲۰ گیگابایتی برای ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی در نظر گرفتیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اخیرا اعلام کرده است که برای هموطنان عزیز، یک بسته هدیه ۲۰ گیگابایتی اینترنت رایگان را در نظر گرفته‌اند. این بسته به‌منظور استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی در طول دوره انتخابات در نظر گرفته شده است.

زارع پور توضیح داد که امروز پیامکی برای مردم ارسال خواهد شد و هر فردی که تمایل داشته باشد، می‌تواند این بسته رایگان را فعال کرده و در طول ایام انتخابات از آن استفاده نماید.

همچنین وی اشاره کرد که برای رسانه‌های اجتماعی داخلی نیز بسته‌های تبلیغاتی با امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است، از جمله امکان فعال‌سازی کانال‌های رسمی و حمایت از هواداران.

این اقدامات از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف تسهیل و تشویق مردم به استفاده از پلتفرم‌های داخلی در جریان پوشش خبری انتخابات صورت گرفته است.

این بسته به منظور استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی منتخب شامل ایتا، روبیکا، ویراستی، سروش، گپ، آی‌گپ، بله و تلوبیون فراهم شده است. برای دریافت این بسته، کاربران می‌توانند با شماره‌گیری #۶۷۳۱۰۰ اقدام کنند. این بسته به مدت یک ماه قابل استفاده است و فاقد تمدید خودکار می‌باشد.

همچنین، مشترکین دائمی همراه اول که تاکنون سیم‌کارت خود را به سیم‌کارت نسل ۴ و ۴٫۵ (یوسیم) تعویض نکرده‌اند، می‌توانند به طرق حضوری و غیرحضوری این تعویض را انجام دهند. در صورت انجام این تعویض، هدیه‌ای به شکل ۲۰ گیگ اینترنت رایگان برای مشترکین دائمی و ۱۵ گیگ اینترنت رایگان برای مشترکین اعتباری همراه اول اختصاص خواهد یافت.

منبع :
وب‌سایت خبری فردای اقتصاد

خبرهای مشابه

دکمه بازگشت به بالا