بازارهای سهام اروپا پیش از اعلام گزارش‌های جدید درآمدی، قرار است به صورت پراکنده باز شوند.

بازار های سهام اروپا در آستانه بازگشایی پیش از گزارش‌ های جدید درآمدی

لندن — انتظار می‌رود سهام اروپا روز سه‌شنبه به صورت مخلوطی باز شوند در حالی که سرمایه‌گذاران منتظر آخرین گزارش‌های درآمدی شرکت‌های منطقه‌ای هستند.

بر اساس داده‌های IG، انتظار می‌رود شاخص FTSE بریتانیا با ۱۲ واحد کاهش در ۸،۱۹۲ واحد باز شود، شاخص DAX آلمان با ۷۶ واحد افزایش در ۱۸،۴۹۰ واحد، شاخص CAC 40 فرانسه با ۱۸ واحد افزایش به ۷،۶۳۹ واحد و شاخص FTSE MIB ایتالیا با ۱۲۲ واحد افزایش در ۳۴،۹۸۴ واحد باز شود.

بازار‌های اروپایی روز سه‌شنبه آخرین درآمدهای شرکت‌هایی مانند Givaudan، Thales، Alstom، Norsk Hydro، AkzoNobel، Banco de Sabadell، Randstad، Enagas و LVMH را بررسی خواهند کرد.

مجارستان تصمیم نرخ بهره آخرین خود را اعلام خواهد کرد و انتشار داده‌ها شامل ارقام اعتماد مصرف‌کنندگان هلند و ایرلند خواهد بود. توجهات همچنان به ایالات متحده معطوف است، پس از آن که رئیس‌جمهور جو بایدن روز یکشنبه از حضور در رقابت‌های ریاست جمهوری خارج شد و از کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور، به عنوان نامزد دموکرات‌ها حمایت کرد.

دموکرات‌ها روز دوشنبه پشت هریس به عنوان پیشتاز نامزدی ریاست جمهوری متحد شدند، روزی که برای حزب و کمپین هریس جمع‌آوری سرمایه‌های زیادی انجام شد.

بازارهای آسیا-اقیانوسیه در شبانه روز گذشته به صورت مخلوط معامله شدند پس از آن که وال‌استریت به عدم قطعیت‌های سیاسی بی‌اعتنایی کرده و روز دوشنبه سودهایی را ثبت کرد. معاملات آتی S&P 500 دوشنبه شب تقریباً ثابت بود و معامله‌گران آماده گزارش‌های درآمدی شرکت‌های بزرگ پس از آن بودند که شاخص اصلی بهترین روز خود در بیش از یک ماه را ثبت کرد.

منبع :
CNBC Website

خبرهای مشابه

دکمه بازگشت به بالا