مترو و اتوبوس های بی آر تی فردا رایگان شد

اقتصادنیوز: شهردار تبریز از خدمات‌ دهی رایگان مترو و اتوبوس‌های بی‌.آر.تی جهت رفاه حال شهروندان و حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع جنازه رئیس جمهور شهید و هیأت همراه خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، شهردار تبریز اعلام کرد که برای تسهیل تردد شهروندان به مراسم تشییع پیکر شهیدان رئیس جمهور با مترو و بی آر تی، امام جمعه تبریز، استاندار و سایر شهدای حادثه سقوط بالگرد، خدمات مترو و اتوبوس‌های بی‌آرتی از ساعت ۶ صبح تا ۲۱ به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

شهردار تبریز، آقای یعقوب هوشیار، گفت که با توجه به برگزاری مراسم تشییع این شهدای والامقام، مردم می‌توانند برای حضور به موقع در این مراسم از خدمات رایگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند. این اقدام با هدف تسهیل تردد شهروندان و فراهم کردن شرایط مناسب برای حضور پرشور مردم در این مراسم صورت گرفته است.

شهردار تبریز اعلام کرده است که برای تسهیل تردد و حضور مردم در مراسم تشییع پیکر شهیدان آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی (رئیس جمهور)، آیت الله دکتر سید محمدعلی آل هاشم (امام جمعه تبریز)، مالک رحمتی (استاندار)، حسین امیرعبداللهیان (وزیر امور خارجه) و دیگر شهدای این حادثه، خدمات رایگان مترو و اتوبوس های بی.آر.تی از ساعت ۶ صبح تا ۲۱ ارائه خواهد شد.

منبع :
وب‌سایت خبری اقتصادنیوز

خبرهای مشابه

دکمه بازگشت به بالا