دستان آزاد هوشمندی ای برای دنیای آینده

صندوق های هوشمند درهایی به رفاه دیجیتالی

دستتان آزاد است حتی با وجود خریدهای زیاد!

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در فروشگاه‌ها یا مراکز تجاری بعد از زمان زیادی خرید دچار خستگی شوید و نیازمند فضایی برای استراحت (فود کورت‌ها، کافه‌ها و …) باشید؟ یا ادامه خریدهایتان مانده ولی به دلیل پرشدن دستانتان از خرید قادر به ادامه نباشید؟!
شرکت پویا با ابتکار و نوآوری جهت استفاده بهینه در زمان و جلوگیری از خستگی محصولی دانش بنیان با نام »دستان آزاد« طراحی و تولید نموده است. با تولید این دستگاه و قراردادن آن در مراکز تجاری و تفریحی، ترمینال‌ها، فرودگاه‌ها، راه آهن‌ها و تمامی مراکز عمومی می‌توان به موضوع امانت داری و راحتی کاربران اشاره نمود. صندوق‌های هوشمند در اکثر کشورهای پیشرفته دنیا از کارایی بسیاری جهت رفاه حال شهروندان و مسافران ایجاد نموده است. به عنوان مثال در صورت تاخیر داشتن پرواز مسافران برای راحتی و استفاده بهینه در زمان خود و پرداخت مبلغ اندکی جهت نگهداری وسایل خود می‌توانند ار این دستگاه استفاده نمایند.

slider1 1536x924 1

در عصر حاضر با گسترش جوامع شهری و ارتباطی استفاده از سرویس‌های هوشمند امری بدیهی است. لاکرها (Locker) نام سرویسی هوشمند یا همان قفسه‌های مشخص قابل استفاده در اماکن عمومی به شمار می‌رود. صندوق‌های الکترونیکی (Loker Electronic) از نوع صندوق‌های فلزی هستند که درب آنها توسط قفل الکترونیکی کنترل می‌شوند. این قفل‌های الکترونیکی از طریق صفحه‌های لمسی، RFID، شناسایی بیومتریک یا پین کد، قابل کنترل هستند. در حال حاضر خدمات هوشمند بخشی از زندگی روزمره ما شده اند. از دیگر انواع لاکرها که به صورت لاکر آفلاین، آنلاین، اثر انگشت، تشخیص چهره، لاکر استخر با اثر انگشت لاکر استخر تمام استیل و فلزی، لاکر ضد رطوبت می‌توان اشاره نمود.
یکی از دغدغه‌های مهم بسیاری از مدیران در سازمان‌های بزرگ نداشتن فضایی امن جهت نگهداری وسایل شخصی در مدت زمان کوتاه و بلند با خاطری آسوده برای پرسنل است. از مزایای استفاده از لاکرها، داشتن قفل الکترونیکی هوشمند به دلیل امنیت بالاتر نسبت به صندوق‌های مکانیکی است، از این رو راهی ایمن جهت نگهداری اقلام با ارزش و محرمانه به شمار می‌رود. شایان ذکر است شرکت پویا پیشگام در طراحی و تولید محصوالت سازمانی و زیر ساخت بانکی بوده است. این شرکت با توانسته طی توسعه‌های صورت گرفته حوزه صندوق‌های امانات و سیستم‌های حفاظتی به لاکر هوشمند دست یابد. لازم به توضیح است که این دستگاه علاوه بر کارکردهای سازمانی و عمومی به منظور استفاده در مراکز خرید، تجاری سازی شده‌اند.

از دیگر کارکردهای این دستگاه به شرح ذیل است:

قفسه‌های فروش یا سرو غذا

از دیگر قابلیت‌های این محصول اتصال به سیستم‌های سرمایش و گرمایش است که شرایط مساعدی رابرای تحویل مواد غذایی به مشتریان در طی شبانه روز فراهم می‌آورد.

شهربازی و مراکز تفریحی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از ساعت‌ها خرید در مراکز تجاری به دلیل زیاد بودن وسایل از رفتن به شهربازی صرف نظر کرده باشید، اما با وجود دستگاهی هوشمند به نام دستان آزاد شما می‌توانید با اطمینان خاطر تمامی وسایل خود را در آن نگهداری کنید.

خشکشویی‌های هوشمند

بسیاری از افراد جهت ارسال و تحویل لباس‌های خود به خشکشویی‌ها در ساعات اداری با مشکالت متعددی مواجه هستند برای رفع این مشکل دستان آزاد به کمک شما می‌آید، شما در ساعات غیر اداری نیز لباس های خود را به خشکشویی تحویل داده و می‌توان از خدمات آن بهرمند شوید.

فضای بیرونی

امروزه افراد زیادی جهت خرید خود از پلتفرم‌های همانند دیجی کالا استفاده می‌کنند. اما به دلیل به وجود امدن شرایط نامساعد برای تحویل سفارشات خود با مشکلات زیادی مواجه هستند. در صورت عدم حضور در مکان مورد نظر برای گرفتن سفارش خود از لاکرهایی که به صورت ۲۴ ساعت فعال هستند و در عین حال امنیت محصول را فراهم می‌آورند، می‌توان استفاده نمود.

فضای اشتراکی و شتاب دهنده ها

در این عصر با توجه به تغییرات اجتماعی افراد زیادی برای کارهای خود از فضای اشتراکی استفاده می‌کنند. این مکان‌ها نیازمند محصولی هوشمند جهت نگهداری وسایل شخصی افراد در محل است که دستان آزاد پاسخی مناسب و امن به نیازمندی شما است. از دیگر امکانات ویژه این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

منبع :
مجله تخصصی اقتصاد، مدیریت و کارآفرینی "دروازه اقتصاد و کارآفرینی"
دکمه بازگشت به بالا