کشف ۱۶ هزار لباس قاچاق از انباری در بازار تهران

بیش از ۱۶ هزار تن از لباس‌های قاچاق در یک انبار در بازار تهران کشف شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اعلام کرد که بیش از ۱۶ هزار تن از لباس‌های قاچاق در یک انبار در بازار تهران کشف شده است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری توضیح داد: با اقدامات فنی و پلیسی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ موفق به کشف لباس‌های قاچاق در یک انبار در منطقه بازار تهران شدند. پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، مشخص شد که مقدار زیادی کالای خارجی در این انبار ذخیره شده و نگهداری می‌شود.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی، مشخص شد که کالاهای قاچاق توسط خودروهای شوتی به این مکان منتقل می‌شوند و در آنجا ذخیره می‌شوند.

افشاری اظهار کرد که با هماهنگی با مقامات قضایی و دریافت مجوزهای مربوطه، ماموران پلیس امنیت اقتصادی به مکان مذکور رفته و آن را بررسی کردند. در این عملیات، تعداد زیادی کلاه آفتابی و شلوار زنانه از نوع خارجی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: این انبار و کالاهای موجود در آن در سامانه انبارها ثبت نشده بودند. همچنین با بررسی‌های گمرکی، مشخص شد که اسناد گمرکی با کالاهای کشف شده هماهنگ نبوده و هیچگونه مدارک گمرکی ندارند.

به گفته وی، تعداد ۲۳۵۲ عدد کلاه آفتابی و ۱۴ هزار و ۴۷۲ تن لباس زنانه قاچاق از چین در این انبار کشف و ضبط شد. ارزش این کالاها توسط کارشناسان به ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است. همچنین یک نفر در این زمینه دستگیر شده و به همراه پرونده به زندان منتقل شد تا رسیدگی به جرم ادامه یابد.

منبع :
وب‌سایت خبرگزاری ایسنا

خبرهای مشابه

دکمه بازگشت به بالا