کشف احتکار بیش از ۵۵ تن برنج به ارزش ۴ میلیارد تومان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف احتکار بیش از ۵۵ تن برنج خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از ۴ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

به گفته سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، اطلاعاتی نشان داد که در محدوده جنوب تهران، انباری حاوی بیش از ۵۵ تن برنج که مورد احتکار قرار داشت را کشف کرده‌اند. کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۴ میلیارد تومان تخمین زده‌اند.

سرهنگ افشاری افزود: پس از اقدامات فنی و پلیسی، ماموران توانستند انبار مذکور را در محل یافت آباد بررسی کنند. این انبار کالای بازرگانی بوده و در سامانه انبارها ثبت نشده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: در مکان مشاهده شده، مقدار زیادی برنج دپو شده بود. اسناد گمرکی مربوط به این کالاها ناقص بودند و مطابقتی با کالاهای مشکوک نداشتند.

وی اعلام کرد: میزان برنج کشف شده شامل ۲۰٬۰۰۰ کیلوگرم برنج هاشمی، ۱۰٬۰۰۰ کیلوگرم برنج فجر و ۲۵٬۰۰۰ کیلوگرم برنج عنبربو بود. این انبار مورد پلمب قرار گرفت و پرونده مربوطه به همراه متهمین به مرجع قضائی ارجاع شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اعلام کرد که کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۴ میلیارد تومان تخمین زده‌اند. او تأکید کرد که احتکار و قاچاق کالا و ارز باعث اختلال در برنامه‌ریزی های اقتصادی و افزایش تورم در جامعه می‌شود.

منبع :
وب‌سایت خبرگزاری مهر

خبرهای مشابه

همچنین بخوانید
بستن
دکمه بازگشت به بالا