نماد سایت دروازه اقتصاد

متقاضیان نهضت ملی مسکن و ارسال پیامک هشدار تکمیل وجه آنها

متقاضیان نهضت ملی مسکن و ارسال پیامک هشدار تکمیل وجه آنها

متقاضیان نهضت ملی مسکن و ارسال پیامک هشدار تکمیل وجه آنها

بر اساس گزارش خبرگزاری تسنیم، مهم‌ترین نکات درخصوص نهضتملی مسکن این خبر به شرح زیر است:

حدود ۳ سال است که متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان تهران آورده خود را واریز کرده‌اند.
اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به تازگی به شماری از متقاضیان نهضت ملی مسکن پیامک ارسال کرده و از آن‌ها خواسته تا نسبت به تکمیل وجه تا سقف ۲۳۰ میلیون تومان تا تاریخ ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ اقدام کنند.

این اداره کل هشدار داده که عدم واریز وجه در موعد مقرر موجب توقف پروژه، افزایش قیمت تمام شده و متضرر شدن متقاضیان خواهد شد.
همچنین اعلام شده که با توجه به امتیازبندی بر مبنای هر یک میلیون تومان در هر روز یک امتیاز، در صورت تاخیر در پرداخت، امتیاز متقاضی کاهش خواهد یافت.

پیش از این نیز در نیمه خرداد امسال، اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مهلت داده بود تا آخر خرداد ۱۴۰۳ نسبت به تکمیل وجه تا مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان اقدام کنند.

وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان محترم طرح مسکن ملی اطلاع داده است که عملیات اجرایی این پروژه‌ها آغاز شده و برای پیشرفت سریع‌تر آن‌ها، ضروری است که حداکثر تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۱ می ۲۰۲۴)، سهم خود را تا سقف ۱۸۰ میلیون تومان پرداخت یا تکمیل کنید. بدیهی است هرچه زودتر این مبلغ را واریز کنید، امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد و رتبه‌ی بالاتری خواهید داشت.

همچنین، اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، در مهر ماه سال گذشته، با ارسال پیامک به متقاضیان طرح مسکن ملی، اعلام کرده بود که در صورت عدم واریز مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان تا ۲۰ مهر ماه، آن‌ها از این پروژه حذف خواهند شد.

خروج از نسخه موبایل